Dos compañeros de Gestión Administrativa en una oficina

Cicle formatiu de Grau Mitjà en

Gestió Administrativa a Distància

Titulació Oficial
Online

Dte. matrícula anticipada
  • 2 anys Lectius
  • 515 h Pràctiques
  • Febrer 2025 Inici

Seus d'examen

Madrid, Barcelona, València, Sevilla, Múrcia, Màlaga, Bilbao, Las Palmas de Gran Canaria, Gijón, Logronyo, Santiago de Compostel·la i Balears

Requisits d'accés

ESO o equivalent.

Empreses Col·laboradores

Microsoft
DHL
Intel

PLAÇA BONIFICADA:

Oferta limitada! Descompte fins a 1.400€ en la teva matrícula.

Per què estudiar Gestió Administrativa a Distància?

Model d'Aprenentatge d'iFP

Coneix els mòduls que cursaràs al llarg del cicle formatiu: 

Comunicació empresarial i atenció al client 165 h 

  • Comunicació empresarial oral 
  • Comunicació empresarial escrita 
  • Sistemes d'arxiu 
  • Atenció al client/ usuari 

Operacions administratives de compravenda 132 h 

  • Circuit administratiu de la compravenda 
  • Gestió d'estocs 
  • Declaracions fiscals derivades de la compravenda  

Operacions auxiliars de gestió de tresoreria 132 h 

  • Control de tresoreria 
  • Tramitació d'instruments financers i assegurances 
  • Operacions financeres bàsiques  

Tècnica comptable 132 h 

  • Patrimoni i metodologia comptable 
  • Cicle comptable bàsic 
  • Cicle comptable mitjà 

Tractament informàtic de la informació 132 h 

  • Tecnologia i comunicacions digitals 
  • Ordinografia i enregistrament de dades 
  • Tractament de la informació escrita i numèrica 

Anglès 99 h 

  • Anglès tècnic 

Formació i orientació laboral (FOL) 66 h 

  • Incorporació a la feina 
  • Prevenció de riscos laborals 

Operacions administratives de recursos humans 99 h 

  • Selecció i formació 
  • Contractació i retribució 
  • Processos de l’activitat laboral  

Tractament de la documentació comptable 132 h 

  • Preparació i codificació comptable 
  • Registre comptable 
  • Comptes anuals bàsics 
  • Verificació i control intern  

Tractament informàtic de la informació 99h 

  • Tractament de dades i integració d'aplicacions  
  • Presentacions multimèdia de continguts 
  • Eines d'internet per a l'empresa 

Empresa i administració 132 h 

  • Innovació i emprenedoria 
  • Empresa i activitat econòmica 
  • Administració pública 
  • Fiscalitat empresarial bàsica  

Empresa a l’aula 264 h 

  • Empresa a l'aula 

FCT 515h 

  • Formació a centres de treball 

 

*Subjecte a canvis, podent variar la distribució modular. 

Les pràctiques a l'empresa són la teva oportunitat per conèixer directament la realitat laboral. Després del primer any, podràs presentar la teva candidatura per realitzar pràctiques a les nostres empreses col·laboradores. 

El procés de selecció funciona igual que en el món professional. Les empreses seleccionen i decideixen quins candidats faran les seves pràctiques basant-se en el perfil del lloc, el teu expedient, idiomes, habilitats socials, actitud i motivació. 

Com funciona el procés de selecció?  

  1. Preparació i enviament del teu CV al departament de pràctiques  
  2. Enviaments dels CV a les empreses col·laboradores.  
  3. Selecció dels candidats per part de les empreses  

Exemples d'algunes de les millors empreses on els nostres alumnes realitzen pràctiques: 

Hem dissenyat un programa d'aprenentatge online pràctic, al llarg de tot el cicle, que t'ajudarà a millorar el teu perfil professional i ocupabilitat: 

Estarem al teu costat al llarg de tot el Cicle Formatiu. Per això, disposaràs d’un equip de professionals que t'acompanyaran al llarg del teu camí acadèmic i faran seguiment del teu aprenentatge perquè puguis aconseguir els teus objectius. 

Professorat| CA

 

Tutor del Cicle_CA

 

Com és l'avaluació? 

La nota de cada mòdul reflecteix el teu esforç diari. La teva qualificació correspon a l'avaluació contínua (70% de la nota), on es tenen en compte les qualificacions de totes les activitats dutes a terme per cada mòdul, i a la nota dels exàmens (30% de la nota). 

En cas de no aprovar, tindràs l'opció d'una convocatòria extraordinària (100% de la nota). 

 

Aprendràs amb la millor eina educativa. Un entorn virtual que et permet consultar tots els continguts del curs, accedir a recursos complementaris i estar connectat amb els teus professors i companys, perquè puguis construir el teu propi aprenentatge.

  • Taller Introductori de Campus Virtual
  • Comptaràs amb un taller introductori que t'ajudarà a conèixer de manera ràpida com funciona el campus virtual de iFP, amb l'objectiu que et centris en el més important: els teus estudis.
  • Videoconferències temàtiques
  • Comptaràs amb videoconferències en directe que quedaran gravades per a la teva consulta al llarg del curs.

Si després d'aconseguir títol a iFP, vols continuar estudiant, pots fer-ho amb nosaltres o amb alguna de les nostres institucions col·laboradores:

Completa la teva formació estudiant un Grau Superior en:

  • Administració i Finances
  • Assistència a la Direcció
  • Comerç Internacional
  • Màrqueting i Publicitat
  • Transport i Logística
Ventajas alumnos_CA

Aquests són els passos que has de seguir per formalitzar la teva admissió i reservar la teva plaça: 

  1. Sol·licitud d'informació 

  2. Assessorament personalitzat 

  3. Entrevista telefònica i/o visita al centre 

  4. Formalització de la matrícula 

  5. Lliurament de la documentació 

  • DNI/NIE 

  • Targeta sanitària/Assegurança mèdica 

  • Títol d'accés 

  • Expedient acadèmic 

Per a poder accedir a un Cicle Formatiu de Grau Mitjà necessitaràs complir algun dels següents requisits:

  • ESO 
  • FP Grau bàsic 
  • Tècnic o Tècnic Auxiliar o equivalent 
Més informació
Sexe
Centro Superior de Altos Estudios Internacionales S.L., con domicilio en Avda. Diagonal 662-664, 08034 Barcelona, tratará sus datos personales para tramitar su solicitud y contactar con usted por teléfono y/o WhatsApp y/o email para resolver la consulta planteada. La base legitimadora del tratamiento es el consentimiento prestado al remitirnos la consulta. Dichos datos serán conservados mientras no revoque su consentimiento, solicite la supresión de los mismos o se oponga a su tratamiento, o en su defecto mientras sean necesarios para tramitar y resolver su consulta. Sus datos no se cederán a terceros ni serán objeto de transferencias internacionales.

Ud. podrá ejercer los derechos de acceso, supresión, rectificación, oposición, limitación y portabilidad, mediante carta a Centro Superior de Altos Estudios Internacionales S.L., Apartado de Correos 221 de Barcelona o remitiendo un email a [email protected]. Asimismo, cuando lo considere oportuno podrá presentar una reclamación ante la Agencia Española de protección de datos.

Podrá ponerse en contacto con nuestro Delegado de Protección de Datos mediante escrito dirigido a [email protected] o a Grupo Planeta, At.: Delegado de Protección de Datos, Avda. Diagonal 662-664, 08034 Barcelona.