Dos compañeros de trabajo celebran su éxito en administración y finanzas

Cicle Formatiu de Grau Superior en

Administració i Finances a Madrid

Titulació Oficial
Madrid

Dte. matrícula anticipada
  • 2 anys Lectius
  • 370 h Pràctiques
  • Curs 25/26 Inici

Presencial Matins 

Dilluns a divendres | 8:30 a 14.30 h. 

Semipresencial Tardes 

Dilluns, dimecres i divendres | 18 a 21 h. 

Presencial Tardes

Dilluns a divendres | 15 a 21 h. 

Requisits d'accés

Grau Mitjà, Batxillerat o equivalent.

Empreses Col·laboradores

Microsoft
DHL
Intel

PLAÇA BONIFICADA:

Dte. 15% en Matins i 20% en Tardes. I 5% addicional si visites el Campus.

Per què estudiar Administració i Finances?

Model d'Aprenentatge d'iFP

Coneix els mòduls que cursaràs al llarg del cicle formatiu: 

Comunicació i atenció al client 200h

  • Processos de comunicació oral i escrita en l'empresa

  • Atenció al client

  • Gestió documental, arxiu i registre

Gestió de la documentació jurídica i empresarial 135h

  • Organització de la documentació jurídica i empresarial

  • Contractació empresarial

  • Tramitació davant de les administracions públiques

Anglès 160h

  • Anglès tècnic 

Ofimàtica i procés d'informació 200h 

  • Tecnologia i comunicacions digitals i processament de dades

  • Tractament avançat de la informació, arxiu i presentació de la informació escrita

  • Gestió de bases de dades, disseny de fulls de càlcul i integració d'aplicacions

Procés integral de l'activitat comercial 200h

  • Patrimoni i metodologia comptable

  • Fiscalitat empresarial

  • Gestió administrativa de les operacions de compravenda i de tresoreria

  • Registre comptable i comptes anuals

RH i responsabilitat social corporativa 105h 

  • Processos administratius de recursos humans

  • Reclutament i desenvolupament professional

Comptabilitat i fiscalitat 120h

  • Comptabilitat financera, fiscalitat i auditoria

  • Comptabilitat de costos

  • Anàlisi econòmica, patrimonial i financer 

Formació i Orientació Laboral (FOL) 90h

  • Incorporació al treball

  • Selecció i control de proveïdors

Gestió de recursos humans 50h

  • Procés de contractació

  • Retribucions, nòmines i obligacions oficials

Gestió financera 120h

  • Anàlisi i previsió financera

  • Productes del mercat financer i segurs

  • Fonts de finançament i selecció d'inversors 

Gestió logística i comercial 80h

  • Planificació de l'aprovisionament

  • Selecció i control dels proveïdors

  • Operativa i control de la cadena logística

Simulació empresarial 140h

  • Simulació empresarial

Projecte 30h

  • Projecte d'Administració i Finances

FCT 370h

  • Formació en el centres de treball

Les pràctiques a l'empresa són la teva oportunitat per conèixer directament la realitat laboral. Després del primer any, podràs presentar la teva candidatura per realitzar pràctiques a les nostres empreses col·laboradores. 

El procés de selecció funciona igual que en el món professional. Les empreses seleccionen i decideixen quins candidats faran les seves pràctiques basant-se en el perfil del lloc, el teu expedient, idiomes, habilitats socials, actitud i motivació. 

Com funciona el procés de selecció?  

  1. Preparació i enviament del teu CV al departament de pràctiques  
  2. Enviaments dels CV a les empreses col·laboradores.  
  3. Selecció dels candidats per part de les empreses  

Exemples d'algunes de les millors empreses on els nostres alumnes realitzen pràctiques: 

Hem dissenyat un programa de formació pràctica online al llarg de tot el cicle que t'ajudarà a millorar el teu perfil professional i les possibilitats d’aconseguir feina: 

Estarem al teu costat al llarg de tot el Cicle Formatiu. Per això, disposaràs d’un equip de professionals que t'acompanyaran al llarg del teu camí acadèmic i faran seguiment del teu aprenentatge perquè puguis aconseguir els teus objectius. 

Professorat| CA

 

Tutor del Cicle_CA

 

Com és l'avaluació? 

La nota de cada mòdul reflecteix el teu esforç diari. La teva qualificació correspon a l'avaluació contínua (70% de la nota), on es tenen en compte les qualificacions de totes les activitats dutes a terme per cada mòdul, i a la nota dels exàmens (30% de la nota). 

En cas de no aprovar, tindràs l'opció d'una convocatòria extraordinària (100% de la nota). 

 

Si vols continuar estudiant, tindràs l'oportunitat de fer-ho amb nosaltres o en alguna de les nostres universitats col·laboradores, i disposar de grans avantatges per ser alumne d’iFP.

Després de finalitzar el cicle, pots completar la teva formació realitzant un nou Grau Superior:

  • CFGS en Assistències a la Direcció (en 1 any més)

Continua estudiant en la Universitat:

  • Grau Universitari en Administració i Direcció d'Empreses
  • Graduat en Enginyeria en Organització Industrial 


Universitats i Escoles Col·laboradores

UNIE
VIU
Universitat Carlemany

 

Ventajas alumnos_CA

Aquests són els passos que has de seguir per formalitzar la teva admissió i reservar la teva plaça: 

  1. Sol·licitud d'informació 

  2. Assessorament personalitzat 

  3. Entrevista telefònica i/o visita al centre 

  4. Formalització de la matrícula 

  5. Lliurament de la documentació 

  • DNI/NIE 

  • Targeta sanitària/Assegurança mèdica 

  • Títol d'accés 

  • Expedient acadèmic 

Per poder accedir a un Cicle Formatiu de Grau Superior necessitaràs complir algun dels següents requisits: 

  • Batxillerat 
  • Tècnic Superior FP o Grau Universitari 
  • Tècnic Grau Mitjà FP 
  • Prova d'Accés (de cicle o d'universitat) 

Aquest cicle també està disponible en 

Modalidat Online

Més informació
Sexe
Centro Superior de Altos Estudios Internacionales S.L., con domicilio en Avda. Diagonal 662-664, 08034 Barcelona, tratará sus datos personales para tramitar su solicitud y contactar con usted por teléfono y/o WhatsApp y/o email para resolver la consulta planteada. La base legitimadora del tratamiento es el consentimiento prestado al remitirnos la consulta. Dichos datos serán conservados mientras no revoque su consentimiento, solicite la supresión de los mismos o se oponga a su tratamiento, o en su defecto mientras sean necesarios para tramitar y resolver su consulta. Sus datos no se cederán a terceros ni serán objeto de transferencias internacionales.

Ud. podrá ejercer los derechos de acceso, supresión, rectificación, oposición, limitación y portabilidad, mediante carta a Centro Superior de Altos Estudios Internacionales S.L., Apartado de Correos 221 de Barcelona o remitiendo un email a [email protected]. Asimismo, cuando lo considere oportuno podrá presentar una reclamación ante la Agencia Española de protección de datos.

Podrá ponerse en contacto con nuestro Delegado de Protección de Datos mediante escrito dirigido a [email protected] o a Grupo Planeta, At.: Delegado de Protección de Datos, Avda. Diagonal 662-664, 08034 Barcelona.