
Premis i Reconeixements
Descobreix els premis i reconeixements que ha obtingut iFP i els seus alumnes
Des dels seus inicis fins avui, tant iFP com la seva comunitat educativa, ha rebut un gran nombre de premis en reconeixement dels projectes i iniciatives dutes a terme des de la institució.
Aquests guardons reconeixen la nostra metodologia innovadora, la qualitat dels projectes desenvolupats pel nostre alumnes i docents i el nostre compromís social amb la Formació Professional.
Els premis dels nostres alumnes
Descobreix els premis i reconeixements que han obtingut els nostres alumnes en el seu pas per iFP
Premi Talent de NTT Data · 2023
Javier Serna, estudiant de Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma i Eduard Bantulà, professor Ciberseguretat de iFP van ser guardonats amb el Premi Talent 2023 que atorga l'empresa NTT Data, una de les principals empreses de consultoria digital i serveis de TU en l’àmbit mundial.
Els premis busquen identificar i reconèixer el millor talent tecnològic entre els alumnes d'FP a escala nacional, avaluant el seu rendiment acadèmic, l'adquisició d'habilitats i la seva passió per la tecnologia.

Iniciativa d'AECOC "L'alimentació no té desaprofitament" · 2023
Alumnes de Màrqueting i Publicitat de iFP han resultat guanyadors en el desafiament d'AECOC dins la iniciativa col·laborativa "L'alimentació no té desaprofitament”, que enguany celebra la seva 11a edició i en el qual van participar més de 50 vídeos.
A més, el vídeo presentat: "L'alimentació aprofita-la no té desaprofitament" ha estat produït íntegrament per alumnes de l'àrea audiovisual de iFP del campus de Madrid – Alcalá.

Concurs Com diries que és Espanya sense dir-ho? Netflix i Turespaña · 2022
El curtmetratge L’Enxaneta, produït per alumnes de l'àrea audiovisual de iFP, va ser un dels projectes guanyadors del concurs Com diries que és Espanya sense dir-ho? llançat per Turespaña i Netflix dins de la seva iniciativa Spain Travel Guide i seleccionat entre un total de 43 candidatures de 30 centres educatius de tota Espanya.
Festival de Curtmetratge de l'Hospitalet · 2022
Premi Millor Interpretació
"Cor Intacte”, va ser un curtmetratge realitzat per alumnes del Grau Superior de Realització de Projectes Audiovisuals de iFP, que va ser amb el Premi a Millor Interpretació en el Festival de Curtmetratges de l’Hospitalet.
Premi Talent de NTT Data · 2022
Jon del Cap i Lidia Sánchez, estudiants de iFP de segon curs dels graus superiors de Desenvolupament Apps Multiplataforma i Ciberseguretat, van ser guardonats amb el Premi Talent 2022 que atorga l'empresa NTT Data, una de les empreses de consultoria digital i serveis de TU més grans del món.
Aquest reconeixement té l'objectiu d'identificar el millor talent tecnològic entre alumnes de Formació Professional d'àmbit nacional, tenint en compte el seu rendiment acadèmic, habilitats, soft skills i la seva passió per les tecnologies.

Concurs de Curtmetratges Grup Social l'ONCE · 2022
Els alumnes del Grau Superior de Realització de Projectes Audiovisuals i Espectacles de iFP Hospitalet van ser guanyadors en la categoria D del Concurs de l'ONCE amb el seu projecte "Endevina la Truita". El projecte té com a objectiu donar visibilitat a l'exclusió social que continuen vivint molts ciutadans amb discapacitat.